• Hızlı Erişim
  • Duyurular
  • Dergi Park

    Değerli Yazarlarımız ve Hakemlerimiz

    Süreçlerimiz 03.05.2017 Tarihinden itibaren Dergipark sistemi üzerinden devam edecektir. Değerlendirilmesini istediğiniz çalışmalarınızı http://dergipark.gov.tr/ckuiibfd adresinden dergimize iletebilirsiniz.

     

    Makale Kabul

    Dergimizin 2019 için makale kabul edilmektedir.


Özet


İnternet ve Tuğla-Harç Mağazalarına İlişkin Müşteri Düşünceleri ve Değişen Müşteri Davranışları
Bu çalışma Malezya’da internette faaliyet gösteren tuğla harç mağazalarına ilişkin müşteri düşüncelerini ve müşterilerin değişen kanal eğilimlerini analiz etmeyi amaçlamaktadır. Çalışmaya ilişkin veriler Klang Vadisi ve Penang Bölgesi’nde 497 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen anketlerin neticesinde elde edilmiştir. Çalışmada yapısal bağlamda PLS Modeli ve data analizi bağlamında ise SEM Modeli kullanılmıştır. Yapılan 497 anketin neticesinde, çalışmanın verileri, uygunluk ve zorluk bağlamında internetten tuğla ve harç mağazalara doğru değişen bir eğilim olduğunu göstermiştir. Bulgular benzer şekilde cinsiyet ve niyetin de müşterilerin kanal değiştirmesinde etkin unsurlar olduğunu ortaya koymuştur.

Anahtar Kelimeler
Kanal Değiştirme Davranışı, İnternet Kanalı.

Kaynakça

Adres :Çankırı Karatekin Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluyazı Kampüsü, Merkez-ÇANKIRI/TÜRKİYE
Telefon :+90 (376) 218 95 45 Faks :+90 (376) 218 95 46
Eposta :iibfdergi@karatekin.edu.tr

Web Yazılım & Programlama Han Yazılım Bilişim Hizmetleri